נעם אוסטרליץ


אודותינו

אני עוסק מזה למעלה משני עשורים בפרקטיקה של אדריכלות מתקדמת וירוקה כבעלים שלחברת 'אוסטרליץ אדריכלות'. במקביל לכך שימשתי במשך שנים רבות כחבר סגל במוסדות אקדמיים בארץ ובחו"ל וגם כיום ממשיך להרצות בכל הזדמנות בנושאי חדשנות, 'בנייה ירוקה' ותכנון עירוני בר- קיימא.

יש לי סקרנות בלתי נגמרת לכל מה שחדש ומועיל אבל, לאור ניסיוני, פיתחתי גם חשדנות בריאה שמביאה אותי לחקור ולהעמיק במידע שאני נתקל בו על מנת לגבש לגביו דעה עצמאית. כך צברתי, במהלך שנות פעילותי בפרקטיקה ובאקדמיה, ידע רב על שיטות בניה, חומרים וטכנולוגיות המאפשרות ליישם הלכה למעשה עקרונות של קיימות, חיסכון במשאבים ושיפור העמידות של מבנים.

מתוך צורך פנימי ותחושת שליחות להעביר את הידע הזה הלאה למי שצריכים אותו, הקמתי בשנת 2015 את "SID" כמיזם עצמאי ומאז אני מנהל במסגרתו פעילות לקידום חדשנות טכנולוגית בענף הבניה בישראל.

לאור היכרותי עם רבים שעוסקים בענף הבניה אני יודע כי רבים רוצים לשפר האופן דרמטי את איכות החיים של בני אדם בסביבה הבנויה ותרומה לאיכות הסביבה הגלובלית. אני מאמין כי יחד עם שותפים לדרך זו נוכל לעשות זאת תוך כדי שיפור התועלות הכלכליות גם למי שמוכר טכנולוגיות טובות גם ליזמים וגם לציבור המשתמש במבנים לאורך שנים. השגת התועלת המשולשת הזו היא מטרתי בשנים הקרובות.

בואו נעשה את זה פשוט. ליצירת קשר אישי איתי מזמנים לכתוב לי ל: noam@sid-center.co.il

הצוות שלי

ליז אנלי-תוכן ומדיה

אחראית לניהול המדיה הדיגיטלית ותקשורת שוטפת עם קהילת SID. שימשה כאחראית דסק גרמניה ואיטליה בדובר צה"ל ומביאה נסיון רב בתקשורת ויצירת תוכן. בעלת ניסיון בניהול תוכן שיווקי מול מערכות תקשורת בינלאומיות.

ד״ר אדריכל נעם אוסטרליץ-
מייסד ומנכ״ל

לאחר שנים רבות של עיסוק באדריכלות מתקדמת וירוקה (״AUS- אוסטרליץ אדריכלות״) הקים בשנת 2015 את ״SID". מאז מנהל ומפתח פעילות לקידום חדשנות טכנולוגית במסגרת זו. בעל תואר דוקטור מהטכניון ועוסק בהוראות אדריכלות באוניברסיטאות בישראל ובחו״ל. במקביל לפעילות בפרקטיקה נעם שימש במשך שנים רבות חבר סגל במוסדות אקדמיים בארץ ( הטכניון, אוניברסיטת ת"א, אוניברסיטת חיפה) וממשיך גם כיום בהרצאות לקידום חדשנות וקיימות בפורומים רבים .

דן שאיוב- חקר טכנולוגיות

אחראי למחקר ואיסוף מידע אודות טכנולוגיות וחומרים בתהליך הערכת איכות-QA. מלווה לתקן 5281, בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק במרכז הבינתחומי, בוגר קורס ביו-מימיקרי של ארגון הביו-מימיקרי הישראלי ולשכת המהנדסים.